Instructie Flexwijs Webmail
Stap 1: Naar de Flexwijs mailserver
Ga naar de Flexwijs mailserver.
Stap 2: Inloggen
Je komt uit bij de website van Microsoft Office 365. Het inloggen op de mailserver gaat als volgt:
- Vul bij gebruikersnaam je e-mailadres in. Deze kun je terugvinden in de welkomstbrief die jij gelijktijdig met jouw arbeidsovereenkomst hebt ontvangen.
- Vul bij wachtwoord je wachtwoord in. Deze is verzonden naar jouw privé e-mailaccount.
- Klik op aanmelden.
Stap 3: Outlook gebruiken
Je bevindt je nu in het dashboard van Office 365. Klik op Outlook om je inbox te openen. De eerste keer vraagt hij mogelijk om enkele standaardinstellingen in orde te maken, zoals de taal en tijdszone. Kies hier voor ‘Nederlands’ en ‘UTC+01:00 Amsterdam’. Vervolgens kun je aan de slag.
Zodra je klaar bent kun je uitloggen door rechtsboven op het gekleurde bolletje met jouw initialen te klikken en dan afmelden te selecteren. Wij willen jou verzoeken om minimaal eens per week in te loggen op deze account om te controleren of je nog nieuwe berichten hebt ontvangen.
Tot slot
Flexwijs mail is uitsluitend bedoeld voor aan Flexwijs gerelateerd mailverkeer. Uiteraard gaan we er vanuit dat je hier op professionele wijze gebruik van maakt. Het is dan ook niet toegestaan om de account op wat voor manier dan ook in te zetten voor privégebruik.
Tot zover, als er vragen zijn kun je altijd contact met ons opnemen!